2011年3月15日星期二

十年。。。!

唔经唔觉我地已经识左十年 一齐经历过无数个风雨路程

从此建立起呢份真挚友情 一起走进每个美丽明天

唔知点解我地可以系埋一齐 尤几个唔同既世界 都可以合埋一体

呢D就系所谓既感情整定天跌落黎 我地一定会珍惜到底

因为有你 我不孤寂 你的声音让我欢喜

陪我度过快乐时期

因为有你 生命更有意义

没有你象没有呼吸 朋友是我水里的空气

细个个阵时我地好鬼得意 无论大事小事都会一齐倾倾心事

讲完之后仲会笑你白痴 有D仲会讲七百几次

想起以前真系觉得有点无知 但系呢D都系我地既真情友谊

如今一切都变成左我既歌词 RAP出我既真心 唱出我地既真意

因为有你 我不孤寂 你的声音让我欢喜

陪我度过快乐时期

因为有你 生命更有意义

没有你象没有呼吸 朋友是我水里的空气



其实这是一首我在一年多前写下来的歌曲...!
词曲都是我自己包办的。。。!
是华语与广东话混合的歌曲。。。!
曲风是比较轻快的。。。!
有部分是RAB的,有部分是唱的。。。!
歌词里头是描述我们几个好朋友。。。!
多年来的相处,开心,和所有所有的欢笑。。。!
所有都是我心里的真心话。。。!
其实这首歌是想送给我几个最要好的兄弟。。。!
(Atley) (THS)(Jason)。。。!
因为技术上的问题所以无法完成录音。。。!
如果有一天可以完成就太好了。。。!
如果可以拍一支MV那就更好了。。。!
也许这是不可能的任务。。。!


没有评论:

发表评论